Jan 20, 2011

preparation v.4

masa kat jalan tar hari tu jugak aku ada masuk satu kedai yang jual doorgifts, alat untuk hantaran etc. ingat nak survey paper bag untuk vip. yes, kat situ memang ada. harga sangat murah RM2.80 untuk 10pcs. kiranya RM0.28 sen je seunit. tu yang paling murah aku jumpa setakat ni. design ada yang lawa, cuma takde warna tema aku. kalau tak, memang aku dah rembat. lagi satu, masa aku pergi tu umi takde sekali. aku ni jenis susah nak buat keputusan kalau umi takde. hehe


sweet! suka design ni. taken from rekacetak2u

anyway kalau nak cari kedai yang aku cakap tu, ia sebaris dengan maybank dan jakel, dan kat depan dia adalah kedai makan.

status sekarang:
paper bag untuk vip: masih mencari

0 comment(s):

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei