Jan 19, 2011

preparation v.3 (tudung pengantin)

tempat kedua yang kami pergi jelajah adalah jalan tar dan kawasan sekitar situ. motif adalah untuk cari sehelai tudung sanding, sehelai tudung nikah, dan dua tudung persalinan. dan alhamdulillah, aku dapat semua tudung-tudung tu dengan harga yang affordable. ada jugak survey veil, tapi masih tak jumpa jugak.

cakap pasal tudung pengantin, aku buat keputusan untuk pakai shawl. serius, muka aku memang tak sesuai langsung pakai tudung ekspres tu. dah berbelas kali aku cuba kat muka bulat aku ni, memang tak ngam. so nak selamat, aku pilih shawl jelah. ni antara gaya pengantin yang pakai shawl masa wedding.

source: google
inner yang jenis cover neck tu aku dah beli dengan radiusite. so semua dah setel. tudung untuk bertandang kiv dulu sebab aku belum tengok baju tu. actually aku berkenan dengan shawl irine nadia pakai, cantik!! tapi tak dapatlah nak membelinya, lari bajet. hehe

credit to irinenadia

status sekarang:

tudung pengantin: checked.

3 comment(s):

Diana @ BKKC on April 9, 2011 at 1:49 AM said...

cumel..cumel...
same2lla kite mnghitung ari utk tiBa saaT+ketikanYa nanti..

sa.sitihawa on February 17, 2012 at 4:37 AM said...

slm, dear..
mne nk cri tdg yg mcm irne pkai tu ye? brpe ye? tq 4 shrg n good lck in your prprtion, dear..

farah, s. on February 17, 2012 at 10:37 PM said...

maybe u pilih tgk kat post ni

http://chocoholies.blogspot.com/2012/01/pilihan-tudung-pengantin.html

rsnya shawlforyou ada. link ada kat entri yg i bagi kat atas

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei