Jan 21, 2011

sumber reference

aku baru lepas google pasal veil dan baju nikah. kain baju sanding dah hantar ke tailor. alhamdulillah, tailor cakap dia boleh buatkan fesyen yang aku nak tu. design tu aku amik dari majalah pengantin yang paling latest, edisi februari. hopefully sesuailah dengan aku nanti. insyaallah.

ok sambung cerita tadi, lepas aku google aku terjumpa link ni. bride to be yang lain maybe dah tahu kot blog beliau. aku masih baru hehe. apa yang aku nak share kat sini, aku rasa puas hati baca blog dia sebab apa yang aku tertanya-tanya selama ni dah terjawab. banyak tips yang bride to be kena tahu yang beliau dah share. suka sangat. so sesiapa masih tercari-cari tips untuk pilih baju nikah ke, veil ke, perjalanan majlis ke bolehlah ke blog diaterimanikahnya

taken from diaterimanikahnya

selain blog beliau ni, blog-blog yang dah di-listkan di side bar blog ni adalah antara blog yang banyak info jugak. thanks korang.

0 comment(s):

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei