Mar 27, 2011

canopy thingy part two

aku ada tulis entri pasal kanopi sebelum ni dan merungut pasal warna pink kanopi tu macam tak berapa cantik kan? semalam orang kanopi tu datang rumah. i was not there sebab aku ke pahang nak uruskan hal majlis belah aliff. then umi kata dia ada tunjuk warna pink yang aku nak tu (ada dalam majalah pesona pengantin) pada encik kanopi. lepas tu encik kanopi kata dia sanggup nak buat yang baru untuk aku. dia siap call salem aziz depan umi dan abah masa tu juga dan tempah kain tu. 

alhamdulillah

kiranya aku akan jadi first customer dia yang rasmikan warna tu. hopefully semuanya okaylah (doa banyak-banyak).

the combination of white and pink. pic is taken from here

7 comment(s):

Syima Syaz on March 27, 2011 at 4:09 AM said...

alhamdulillah...nasib baik dapat vendor yang baik hati mcm ni...moga murah rezeki...

farah, s. on March 27, 2011 at 11:24 PM said...

betul2. alhamdulillah. td dia dtg pulak ke rumah tunjuk kain yg dia dah order tu.

choclairissa@intan marliana on March 28, 2011 at 3:03 AM said...

nampak kemas je ;)

farah, s. on March 28, 2011 at 4:20 AM said...

;)

~ mizzAmy ~ on March 28, 2011 at 4:19 PM said...

farah, berapa ekh dia charge utk kanopi? akak ingat, if harga dia not bad. nak sewa kat org tu je lah. malas nak pikir2 dah. lol....

farah, s. on March 29, 2011 at 3:12 AM said...

kak amy, actually mine tak macam dlm gambar ni. pink dia lain sikit. mcm pink roses. (sy tak jumpa gmbr so saya taruk gmbr ni huhu) kalau nk yg mcm dlm gmbr dlm entri ni mmg dia ada jugak. tp kak amy kena g tengoklah contoh dalam album dia. nnt sy bg contact num dia

~ mizzAmy ~ on March 30, 2011 at 8:58 PM said...

farah, email me his contact number ok. mizzamyzalini@gmail.com

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei