Mar 22, 2011

wedding song

selain lagu kahwin-kahwin, aku nak sangat lagu ni ada dalam playlist nanti, nyanyian maher zain, tajuk dia for the rest of my life. tangkap nangis okay. 

antara bait-bait lirik yang menyentuh hati:

for the rest of my life, i'll be with you, i'll stay by your side honest and true
till the end of my time i'll be loving you, loving you. for the rest of my life
through days and night, i'll thank Allah for open my eyes, now and forever
i'll be there for you. i feel so blessed when i think of you, and i ask Allah
to bless all we do. you're my wife and my friend and my strength and i pray
we're together eternally.

it is a reaaally nice song. cubalah dengar. okay cakap pasal lagu, playlist etc aku rasa macam tak akan hire any dj atau host. karang dj tu cakap melalut, aku yang susah hati. so plannya hanyalah pasang lagu dalam laptop, letak speaker yang soundnya best (nak kena pinjam dengan tok ayah ni), dan minta tolong member adik aku in charge bahagian lagu-lagu tu. i mean dia kena taulah bila nak pasang lagu kompang (recorded), lagu sedih, lagu joget-joget gembira haha.

2 comment(s):

Farah Shahidah on March 22, 2011 at 9:37 PM said...

wah bagusnyee..
tak yah hire dj pon...
huhu..savingg...

farah, s. on March 22, 2011 at 9:43 PM said...

harusss saving. gaji belum masuk lagi ni hahaha

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei