Apr 3, 2011

big apple donuts

semalam singgah tesco. si aleeya tu duk pujuk-pujuk aku beli donut big apple untuk dia sebijik. aku memang berkira sekarang, al-maklumlah tidak bergaji. so taknak menghampakan dia, aku belilah dua bijik. satu untuk dia, satu untuk nadiah. masa duk pilih-pilih tu umi joined. dia tengok-tengoklah donut kat situ. umi cakap lawa-lawa lah donut ni, kita buat hantaran lah. so aku macam terfikir lah, comel juga. harga pun tak semahal cupcakes. (tengah bajet gila-gila ni haha)

taken from big apple's fb

tapi macam impossible je. kang mencair topping dia tu, haru biru nanti. cuma, kalau JADI lah, semestinya pink twister lah yang akan dipilih sebagai hantaran. bukan sebab aku suka rasa dia (aku suka chocoholic ok), tapi sebab tema aku kan putih pink. lols

3 comment(s):

Atikah Azmidi on April 4, 2011 at 1:04 AM said...

opsss.... bru je mkn big apple ptg td.... heheee.... nice lah kalo wat hntaran... x penah dibuat org lg... so, make it different from others..... :-)

farah, s. on April 4, 2011 at 11:26 PM said...

hehehe. tulah.

Anonymous said...

huhu..da lame x mkn big apple..hooh..kat tangkak x de..

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei