Apr 13, 2011

graduation day!

tadi terima email dari dr.prema berkenaan konvo. majlis tu dah confirm, iaitu pada 28hb Mei 2011 (hari sabtu) which is a week before my wedding (fuh!). sekarang ni aku tengah timbang-timbang samada nak hadir atau tidak. ini sebab-sebab kenapa aku perlu hadiri hari konvo tersebut.

1. aku rindu kuala lumpur. 
2. aku rindu bau midvalley.
3. aku rindu member-member.
3. aku rindu nak window shopping dengan you know who you are
4. aku rindu sheryll (rasanya dia datang kot)
5. aku rindu ipba (haha motifff?!!) 
6. aku teringin nak pakai jubah konvo (ngengada)
7. aku boleh edarkan kad kahwin

dan sebenarnya kalau aku ke kl, aku boleh pergi shopping tudung untuk bridesmaids dan cari barang kahwin yang belum setel. eh eh, ni dah macam sebab kenapa aku perlu ke kl, bukan sebab kenapa aku perlu attend konvo. ahaha

source: google

tapi yang buat aku malas nak pergi ni sebabnya ... (ok simpan dalam hati) ah, tak kiralah. aku nak pergi jugak!

2 comment(s):

A.I.Z.A.T on April 14, 2011 at 10:14 AM said...

Congratulation ye Farah.. 1st - For the Graduation, and 2nd for your coming wedding..hehe.. all the best ok, takecare..salam

farah, s. on April 14, 2011 at 6:54 PM said...

thanks aizat! ;)

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei