Apr 15, 2011

contact lens

comel-comel lah contact lens yang orang jual kat facebook. aku pun rembat jugaklah sepasang. ngengada nak pakai. risau juga, sebab tak pernah pakai dan tak tahu apa side effect dia tapi aku gamble sajalah. so tadi dah cuba pakai, i took less than 15 minutes untuk first time pakai. itu pun dengan bantuan aliff. kalau aku sorang-sorang, harus ambil masa sejam. haha

ada satu cerita, dulu masa aku masih kanak-kanak aku ingat contact lens adalah diperbuat dari kaca. so aku macam peliklah bila orang pakai contact lens. tak sakit kah? tak luka kah? tak bahayakah? hahahampehkau

taken from fb

ini sebenarnya model yang comel, bukan contact lens yang comel. tadi umi bergurau, dia cakap since tema kahwin aku putih pink, family aku semuanya kena pakai contact lens warna pink. so bila tetamu datang senang nak cam tuan rumah. errr

4 comment(s):

cikFM on April 15, 2011 at 3:44 PM said...

hehe.. bez idea umi tu..sume pkai contact lens pink.. :)

farah, s. on April 15, 2011 at 4:09 PM said...

hahaha :D

Nadia on April 15, 2011 at 4:26 PM said...

farah, nadia pakai contact lens yang type2 macam ni skg. Side effect mmg takde apa2 malah lg senang pakai compare dengan contact lens yang jenama freshkon/freshlook tu.Sbb freshkon/freshlook tekstur dia sangat soft so susah nak pakai/mudah terkoyak..huhuhu. Yang jenis2 mcm ni (yg dr korea?hehe)tekstur dia tak terlalu soft so senang nak apply kat mata/tak mudah koyak pastu senang sangt nak pakai..

ContactLensesExpress on April 15, 2011 at 11:33 PM said...

Tips for buying contact lenses online. Order contact lenses online of different types with best brands for lowest price at Buy online contact lenses.

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei