Apr 6, 2011

spanx

sangat popular ok benda spanx ni. selaku bride to be, aku pun taknak ketinggalan nak cuba juga. takmahu menyesal di kemudian hari. mahal takpe, wang boleh dicari. cewahboleblah! 

dear cik spanx, diharap dengan hadirnya anda nanti, aku kelihatan sedikit slim lah di hari pernikahan dan persandingan aku nanti. tak slim tak apa, yang penting lemak-lemak degil di badan aku ni tidak memunculkan diri mereka huahua. kalau pakai spanx pun bonjolan lemak aku ni masih boleh dilihat, memang lemak tahap bebal lah ni!

sesiapa mahu order, bolehlah berurusan dengan iza closet. harganya RM165 beserta postage.

taken from iza closet

3 comment(s):

sk on April 7, 2011 at 5:31 PM said...

hye farah,

sy pon beli spanx dr izacloset. pakai time wedding haritu. mmg best n selesa! :)

farah, s. on April 7, 2011 at 6:44 PM said...

tulah dpt banyak good feedback psl spanx, sbb tu berani beli. hehe. thanks for sharing :)

Hidayati Farhan on April 10, 2011 at 8:50 PM said...

wahh, mesti dapatkan satu ni. tp satu hal plak nk buang air kang. hehe

lagi sebulan je awk nk kawen ek. bestnyeee

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei