Apr 27, 2011

wedding videographer (reception dah settle)

finally aku dah jumpa wedding videographer yang available untuk event 5 jun. untuk event 4 jun (akad nikah) masih belum ada videographer. aku ingat nak mintak tolong sajalah pakcik aku rekodkan. kalau ikutkan hati, memang nak sangat rakamkan saat indah masa akad nikah, macam korang suggest. tapi sampai sekarang, tiada videographer yang available. 

aku taknak pening-peningkan kepala dah, nanti makin emo. dapat rakam majlis reception pun jaaaadilah. so tadi dah jumpa abang azmi dari azmisentral. dah selesai bayar deposit dan beliau ada tunjukkan video klip yang latest. komen aku, not bad! aku suka.

5 comment(s):

Super Ummi on April 27, 2011 at 1:29 AM said...

baguslah kalau dah setel videographer... kita tgh mencari2 lagi..

farah, s. on April 27, 2011 at 1:38 AM said...

good luck!

~ mizzAmy ~ on April 27, 2011 at 6:56 PM said...

akak tak pk lagi pasal OV. kalo ada rezeki lbh, insya-Allah akan ada.

farah, s. on April 28, 2011 at 1:46 AM said...

kak amy kalau nak kena book cepat2. mcm saya, saya awalnya tak mau pun hire ov. last2 minute rasa teringin pulak. pastu tak pasal2 xdpt ov idaman :(

iMoments on May 11, 2011 at 11:44 PM said...

good luck for your wedding!

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei