May 27, 2009

cerita aku dan dia

Aku baru je check result assignment tadi. Alhamdulillah, aku rasa berbaloi dengan usaha aku. Memang happy. Aku tolong check result Aliff sekali. Sebijik sama result kami. What a couple. Muahaha. Memang selalunya result assignment kami sama. Kalau tak sama pun, samada aku lebih satu point atau aku kurang satu point. Kalau exam atau test pun macam tu jugak. Walhal aku tak tiru dia, dia tak tiru aku. Aku jenis yang buat assignment last minute. Tapi aku akan baca sebanyak-banyaknya additional readings sebelum buat assignment tu. Berbeza dengan Aliff, dia jenis taip je essay tanpa baca apa-apa readings atau artikel. Sebab kepala otak dia dah bagus. Aku memang respect gila dengan beliau.

17 comment(s):

Kujie on May 27, 2009 at 7:12 PM said...

tahniah...... usaha tangga kejayaan <- copy dari buku rekod sekolah rendah.


:)

DilOt on May 27, 2009 at 7:40 PM said...

result??

uwaaa sgt takut...result dilot dh nak keluar...

takut2..tiap2 ari blog gak..hahaha

A.I.Z.A.T on May 27, 2009 at 7:44 PM said...

wah bagus2..camni ar baru btl,
kawan ke becinta ke, janji.
tanggungjawab tu kene bagi priority.
heheh.belaja elok2..take care

♥maziah♥ on May 27, 2009 at 8:05 PM said...

wah..what a couple..coincidence and sweet..:)
ade jodoh ni..

yonna said...

congrats ye cik farah. awak dengan tunang awk mmg comel dan memang sama pandai :)

farah, s. on May 27, 2009 at 11:42 PM said...

kakjie: ahaha. thanks btw ;)

dilot: hehe. wish u all the best :)

aizat: ha, ingt tu adik2. hahaha. thanks aizat!

princess bongbong: hehe thanks maz *wink2*

yonna: thanks yonna :)

pRincESs_N on May 28, 2009 at 12:52 AM said...

haa..tu dnamekan sehati sejiwa tuuu...hehehehe....congrats k..

Anonymous said...

eheh. ni memang pasangan sehati sejiwa. markah esaimen pun boleh sebijik sejibon. heee congrats anyway =D

Kapten Luffy on May 28, 2009 at 5:54 AM said...

mcm tiru jer

muahaha

fa10 on May 28, 2009 at 10:36 AM said...

wah..wah..sehati sejiwa la tu...slamat berbahagia selalu

farah, s. on May 28, 2009 at 4:35 PM said...

N, diya, kak fatin: hehehe. korang nye komen lebih kurang. comel. haha

monkey d luffy: ko dengki ;p

Anonymous said...

actually kan fara x brape suke dgn laki yg lg bgs dari kite dlm segala hal..rase x patut berlaku..malu n rase tercabar tp dpt pakwe yg cam tu gak...

farah, s. on May 28, 2009 at 10:01 PM said...

dik, kalau dpt jodoh lelaki yg lg bagus dr kite, thats better akak rs, sbg suami mmg dia kene bimbing kite dan jd ketua keluarga :D

Jard The Great on May 28, 2009 at 11:06 PM said...

syabas!!! usaha lagi!! hehehe

farah, s. on May 29, 2009 at 12:25 AM said...

hihi

Cikgu Ije on May 29, 2009 at 4:37 PM said...

haha. ije buat assignment pun tanpa readings. bukan sb otak dah bijak mcm alif. tapi sb tak suka baca buku ilmiah. aaaa..

pinjam buku kat library pun sb nak tambah quotation dlm essay. ehe

farah, s. on May 29, 2009 at 6:52 PM said...

haha bijak2

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei