Aug 8, 2009

roti bakar dengan peanut butter. mau?

♥ ♥ ♥ ♥

pic: flickr
IMG_1140


aku prefer peanut butter kalau nak makan roti. coklat hazelnut ke, strawberry jam ke, memang tolak tepi bila ada peanut butter. sebab aku gila kentang kacang. suka makan kacang. kacang botol pun aku tibai jugak. aliff kalau makan kacang terlebih sikit dah tumbuh jerawat. aku tak. jerawat tumbuh bila tut tut aje.

aliff cakap yang selera aku ni kadang-kadang pelik. contohnya. orang lain suka fish ball yang rich dengan fish meat, tapi aku hanya makan fish ball yang kandungan tepungnya 80%. (macam makan bebola tepung pulak lol). orang lain suka makan jemput-jemput pisang yang banyak pisang, yang lembut, tapi aku hanya makan bila pisang tu ada 20% sahaja. kat rumah, abah akan buat dua adunan jemput-jemput pisang, satu adunan versi biasa, satu lagi khas untuk aku. sayangnya abah kat aku.

note: aku juga tak makan cincau, jelly, durian dan etc. dan sebagai kesimpulannya, aku tak suka makan benda lembik.

17 comment(s):

fikrifayi on August 8, 2009 at 6:06 PM said...

lepas bace title sy terus makan roti with peanut butter.. muahaha..

farah, s. on August 8, 2009 at 6:17 PM said...

hahaha. kak farah pun tgh lyn roti n peanut butter gak nih ;p

Adam on August 8, 2009 at 8:51 PM said...

camni la farah .. baru cun layout... :)

peanut! oily... boleh menyebatkan pimples... bukan single ek.. pimple... :p farah apa khabar ?

farah, s. on August 8, 2009 at 9:40 PM said...

thanks
mmg sape yg alah ngan mende tu, cepat la tumbuh pimples. but not me. huhu.

im fine here btw :D

momentinlife on August 8, 2009 at 11:07 PM said...

ku tak mkn kacang.. nnt penin..heheh

eh! dh tuka nama eh? =p

farah, s. on August 8, 2009 at 11:19 PM said...

huhu pening? alah ngan kacang eh. hehe

erhhh aah. =p

Yana Ismail on August 9, 2009 at 1:16 AM said...

hik hik...tiba2 rasa nak g mkn peanut butter dgn roti..ada kt dapur tu..huhu tp yana cm aliff kot...naik jerawat mkn peanut tu..tp sebab suka,layannnkan aje...;)ahaks

farah, s. on August 9, 2009 at 1:18 AM said...

hehe. sesekali layan roti ngan peanut butter mmg syok.

takpe je kan. bukan mkn selalu. hehe ;D

Nadia on August 9, 2009 at 4:34 AM said...

nadia pun suka peanut butter jugak. Rasa macam peanut butter tu sangat sinonim dengan roti.ehehe..Srawberry ngan coklat macam manis sangat..heheh.

tapi kacakng tanah ngan kacang dalam abc tu nadia tak minat pulak. Rasa macam kehadiran kacang tu buat spoil rasa makanan tu :P

farah tak suka makan lembik2? Anything? Bukan aliff je pelik, nadia pun pelik jugak :D

farah, s. on August 9, 2009 at 4:38 AM said...

coklat ngan strawberry sedap jugak mkn ngan roti. tapi kalau sapu2 sikit takpelah. tp takleh lwn peanut butter yg cruncy hehe

kacang tnh best. hehe. kalau farah, asal kacang je seme sapu. tp yelah, lain org lain taste :D

farah mmg agk pelik sket psl food. hahaha. aah basically anything yg lembik ;p

DilOt on August 9, 2009 at 1:07 PM said...

haha..mmg pelik la kamu ni farah,,,

dilot tmbuh jerawat time..tutttttt...hhehehe...

As on August 9, 2009 at 2:14 PM said...

hehe
tak suka benda lembik jugak!

dan sangat gila peanut butter dengan roti bakar!!

farah, s. on August 9, 2009 at 3:24 PM said...

dilot
hehehe sesekali jadi pelik =p


as
yey jumpe geng yuhuuu =D

Jard The Great on August 11, 2009 at 12:19 AM said...

i luv peanut butter and jelly sandwich.. uwaaaa...

farah, s. on August 11, 2009 at 2:51 AM said...

:D

Abang Long on August 12, 2009 at 9:57 PM said...

sebagai kesimpulannya, aku tak suka makan benda lembik. Hmmm ...

farah, s. on August 12, 2009 at 10:07 PM said...

kenapakah??? :o

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei