Oct 30, 2009

teh susu berperisa taro

ada beberapa member kat malaysia tanya pasal taro milk tea. aku pun tak pasti kat mana ada jual. tapi kalau lihat gambar bawah ni, nampaknya easyway dah ada cawangan kat malaysia. so sila cari di kedai berhampiran anda. tapi, kalau bukan easyway pun, tempat lain pun ada jual kot.

IMG_2963


♥♥

11 comment(s):

Jard The Great on October 30, 2009 at 1:36 PM said...

knp org nk carik benda tu? apa khasiat die? ehehe..

farah aminuddin on October 30, 2009 at 3:55 PM said...

takde khasiat kot.
hahaha
it's just a drink

faridmw on October 30, 2009 at 4:31 PM said...

salam.. sedap ka?
mahal tak? hehehe

farah aminuddin on October 30, 2009 at 4:34 PM said...

salam. sedap. kt sini nzd5-6. kt malaysia taktau. eheh

~ mizzAmy ~ on October 30, 2009 at 7:53 PM said...

sedap ke?? easyway tuh macam pernah tengok je. kat klcc ke kat mana entah..

farah aminuddin on October 30, 2009 at 8:47 PM said...

oh. kt klcc ade eh. bleh la cr nnt :D

Fatt Chin Choy on October 31, 2009 at 2:31 AM said...

sedap ker? x nak ah kecuali awek nak ajak

haha

farah aminuddin on October 31, 2009 at 2:38 AM said...

kalau tnye aku, mmg la aku jawab sedap :D

ღn0n0iღ on October 31, 2009 at 5:13 AM said...

Nampak macam sedap je......
Teringin lak nak rasa..

nadia-ady on October 31, 2009 at 6:23 AM said...

ada kat mana eh, nadia tak pernah jumpa pulak. KLCC ada eh? nadia jarang gi sana sebab tu tak boleh perasan.hehehhe

farah aminuddin on October 31, 2009 at 12:08 PM said...

kaknoi: sedap lah jugak. rs mcm aiskrim keladi. haha

nadia: farah tak sure gk nadia. huhu

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei