Nov 3, 2009

aku nak undergo liposuction boleh?

*tajuk adalah berkaitan dengan point nombor lima

1. ok, dah dapat tonton episod terakhir sumpah bunian. aku tengok muka buruk adam lebih menakutkan daripada muka hawa yang melecur tu. dan seriously aku memang tak kesian langsung kat adam. puas hati aku tengok ending cerita ni.

2. barang-barang yang aku shopping secara online tu aku dah ambil kat post shop. sadis la apartment aku ni takde reception. tak pasal-pasal setiap kali dapat parcel kena relocate ke custom st post shop. melambatkan masa betul.

3. tadi dah pergi survey souvenir kat dua tiga kedai kat queen street. so far aku takde berkenan apa pun. cuma untuk umi, aku dah beli sheepskin rugs yang berbau sheep yang segar dari ladang T_T untuk orang lain haiya, no idea lah nak beli apa.

4. dua tiga hari ni duk melayan online movie. dah taktau nak buat apa. latest, aku tengok movie my fake fiance lakonan joseph lawrence dan melissa joan hart. not bad. aku suka.

5. tadi pindahkan 25GB gambar ke external hard drive. sambil tu melayan gambar-gambar lama. dan juga gambar mula-mula datang auckland sampai sekarang. bila dah tengok tu, boleh nampak lah akan pembesaran diri ini yang sangat ketara. menyampah okay. ni buat aku malas nak tengok gambar lama ni grrrrr.

6. aku rasa lima dah cukup. bye.

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei