Nov 26, 2009

satu bulan, dua adam, tiga botak

satu. adik aku tanya best tak new moon. aku cakap best, tapi tak sesuai untuk kanak-kanak. dia tanya balik, sebab seram sangat ke. aku senyap. bukan sebab tu, tapi ada sebab lain budak tak boleh tengok movie tu. u got what i mean. eheh. actually takde apa-apa yang melampau pun. saja je taknak bagi adik-adik tengok ha ha ha.

dua. aku minat gila kat adam lambert terutamanya waktu dia dalam american idol tu. bila dia kalah pada kris allen, aku antara orang yang bengang gila. bila dia admit dia gay, aku ok lagi. tapi lepas aku tengok performance dia yang ini, aku rasa persembahan dia disgusting lah. ewww tak sesuai untuk kanak-kanak bawah umur macam aku [boleh blah haha].

tiga. lepas aku tengok movie my fake fiance, aku rasa macam botak itu hot. erhh. m*w* tak masuk dalam senarai ok. haha. pelakon filem tu, joseph lawrence, bagi aku memang lebih hensem kalau dia botak. so encik a, sila pergi botakkan kepala sekarang! eh tak payaaaah [kang tak pasal dia pergi botakkan betul-betul].

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei