Jan 1, 2010

bahagia!

best sungguh duk di rumah. walaupun tak banyak sangat benda yang aku buat sejak aku balik ni, tapi home sweet home orang kata [eceh]. sekarang adik-adik aku dah besar-besar. aku sudah tidak dominan dalam rumah. dan, aku juga tak berpeluang nak menang kalau main apa-apa. haha. main congkak kalah, main carrom kalah, main teka-teka pun markah aku yang tercorot. cet.

alhamdulillah, adik-adik aku semua boleh harap. sangat seronok bila ada adik yang ikut je aku nak pergi mana, ada adik yang boleh share masalah dengan aku, ada adik-adik yang boleh buat aku ketawa, ada adik yang boleh massage aku bila-bila masa aku nak. ada umi dan abah yang masak sedap gila. nasib baik aku on diet, kalau tak, limablas pinggan nasi pun aku mampu habiskan [overrrrrr]. haha.

sebagai penutup, selamat tahun baru 2010. jumpa di sanaaaaa!!! [jumpa sape entah]


 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei