Jan 16, 2010

hari ini aku rajin (sikit)

phewww. dah hampir dua minggu balik hostel, tapi aku tak repack pun lagi barang aku. takde mood dowh. hari ni berjaya jugak re-arrange katil dan kemas bilik. member aku cakap hari ni aku all-out. ceh perli aku pulak. haha. hmm tiket flight sudah dibeli, hanya tinggal menghitung hari untuk pulang ke rumah, yeay! fyi aku tak bawa pun dslr ke sini, jadi agak susahlah untuk menayang gambar dalam blog ni. nak harapkan kamera handphone macam &^%$#@

semalam aku dapat contact number kawan lama aku dari seorang member di facebook. lama gila tak contact dia. kali terakhir jumpa dia masa darjah lima. woo woo dah sebelas tahun ok. then aku cuba la text dia. alhamdulillah dia ingat aku lagi, full name aku pun dia masih ingat. mantap. yang paling best, dia bagitahu dia dah sebulan bersalin. omg!!! tak sabar nak tengok anak dia. mesti cantik macam ibunya.

thats it for today. mau pi layan a.n.jell :p

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei