Jan 27, 2010

wednesday january 27

tengah bersengkang mata nak siapkan weekly scheme of work. actually aku masih blur lagi ni. rasa macam tengah mengarang lesson plan pun ada. haish. sape yang tak faham tu maaflah ye, biasalah kalau dah teacher trainee tu memang benda-benda macam ni lah yang nak dibebelkan ;p

aku taktau nak update apa dah sebenarnya. kalau ikutkan hati hari-hari aku tampal gambar budak-budak dalam entri bawah ni kat blog aku. tapi apa pula kata korang encik a kan. kang tak pasal-pasal makan hati masak sambal berulam jantung pulak. haha

ok lah mau tido. esok ada kelas. semoga berjumpa lagi. *haish baju belum iron lagi. aku lebih rela basuh baju secara handwash daripada gosok baju daaa :p

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei