Nov 6, 2010

antara dua

Kepala tengah pusing. dah berpuluh kali keluar masuk website air asia dan fireflyz. tak tahu nak pilih yang mana. harga tiket lebih kurang, tapi tengah fikir mana lagi menyenangkan orang yang nak hantar aku ke airport nanti. aku dah biasa dengan air asia dan lcct, tapi fireflyz na na na. fikir-fikir punya fikir tadi, aku buat keputusan nak naik fireflyz balik kelate lepas interview spp nanti. ye, nanti ada interview spp. thank you hep kerana menyenangkan hidup aku (bukan perli eh, betul-betul ni).

lepas tu, tinggal nak proceed je dengan tiket fireflyz. tetiba aku terfikir, hujung bulan 11 hingga ke disember biasanya musim hujan. well, sekarang pun dah start hujan, banjir etc i know. tapi masa tu nanti lagi worse lah kot. ni aku risau ni. nak beli tiket flight ke tak. bas pun sama je. lagi scary kot travel dengan bas jalan licin danlainlain. isk aku yang banyak fikir sangat ke. hopefully semuanya oklah, insyaallah.

tengah fikir alternatif lain. train? errr.

0 comment(s):

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei