Nov 7, 2010

jalan-jalan sabtu

hari ini seharian keluar berjalan. pergi sunway, konon nak shopping baju sehelai dua dan handbag murah. ok, i got my black cardigan. finally dapat yang betul-betul macam aku nak. aku dah banyak beli cardigan, mostly beli online masa kat auckland. tapi semua hampeh. ada yang besar kat situ, kecik kat sini. ada yang kecik kat situ tapi besar kat sini. pendek kata, semua tak kena. nilah nasib orang kurang kurus, sobbsss.

masa nak membayar tu, gigil-gigil tangan hulur duit. masa tu masih terfikir nak beli ke tak. sampai cashier tanya nak plastik bag pun aku cakap taknak. tak sedar punya pasal. aku plan nak beli yang murah-murah je. tapi terpaksa la beli jugak, sebab lepas ni mesti susah dah nak jumpa yang kena dengan cutting aku. lepas tu, jalan lagi mencari handbag murah. and yes, i found the RM20 handbag and i love it.

so untuk lunch kami pergi makan kat wendy's. teringin nak masuk wendy's masa kat auckland lagi tapi takhalal so terpaksa lupakan. tup tup kat malaysia pun ada, so apa lagi trylah sekali. beef burger dia sangat enak dan mengenyangkan. dan kalau ke wendy's jangan lupa order jr.chilli. aku taktau apa benda tu, tapi it looks/tastes like kuah pasta. sedap, not bad. tapi bagi penggemar kuah pasta macam aku, kalau boleh nak tambah gula sikit kasi ada flavour (dasar orang kelantan!!!) lols. takdelah, aku tak suka lauk manis. jangan generalize semua orang kelantan kalau masak mesti manis ok. takde maknanya.

balik bilik, lepas maghrib sambung berjalan lagi. nanti aku cerita dalam next entri. nak pergi transfer gambar kejap.

0 comment(s):

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei