Nov 6, 2010

rapu-rapuan

raya haji
bosan. orang lain dah balik kampung. aku je terkebil-kebil sorang-sorang kat bilik. oh nope, im not alone. ada fizah yang menemani. dan aliff jugak (cuma dia kat bilik lain lah ehemmm). tak sabar nak balik, nak beraya. dah lama tak raya haji. dah lama tak jumpa lembu, selalu jumpa dagingnya sahaja. lols.

strong heart
ok, semalam dah download beberapa episodes strong heart. seronok layan strong heart. lawak gila. kalau tak pecah perut tak sah. kesian perut aku. oh fyi strong heart tu one of the korean tv shows.

yahoo messenger
aku rasa skill ym aku bertambah-tambah semenjak seminggu lepas. semakin competent nampaknya menggunakan ym. betul lah apa yang fizah cakap. haha. nak tau kenapa? sebab pagi petang siang malam kerjanya ym saja. bukannya dengan orang jauh pun, orang dekat je. kuang kuang kuang.


ok dah habis merapu. bye.
ada shawls baru kat blogshop aku. abaikan muka model yang dah diblurkan tu. haha

0 comment(s):

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei