Jan 31, 2011

baju sanding

secara betulnya, untuk hari bersanding/majlis reception aku nanti aku ada lima pasang baju nak kena pakai. satu, baju tempah sendiri, merangkap baju utama. tiga baju dari butik pengantin yang aku dah amik pakej tu. dan sepasang lagi yang aku sewa dengan kak intan untuk outdoor. adeh, banyak gila la for me. masa sewa tu tak fikir panjang. asal cantik je nak, asal cantik je nak. pangggggg!

kenapa aku tempah sendiri kalau dah sewa? sebab... (sendiri tanya sendiri jawab hahaha) kat butik tu takde warna idaman. umi cakap tempah lah satu baju warna idaman, nanti kang kempunan. baju kat butik tu aku dah booked satu gaun putih untuk acara potong kek, dan dua kebaya. satu kebaya putih, satu kebaya pink. ini bukan pink lembut, tapi shocking pink dengan manik purple. terang gila! haha. memang saja nak cari pasal pilih warna tu. kebaya putih tu pula sepatutnya menjadi baju akad nikah tapi since *orang-orang lama* nasihatkan supaya meng-adakan baju nikah sendiri, jadi kebaya putih tu akan dipakai waktu lain. or, maybe aku tukar baju lain kot. we'll see.

gambar hiasan. credit to rins suzana

0 comment(s):

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei