Jan 27, 2011

veil pengantin

jenis veil

sabtu ni nak pergi cari kain untuk jahit veil. aku nak veil yang panjangnya sampai siku saja untuk nampak lebih tinggi. hahaha. aku baca artikel ni "how to select a wedding veil" dan katanya orang yang ketinggian kurang 5'4' sesuai dengan veil elbow-length. agak-agak kalau veil pendek tu 1 meter setengah cukup tak? err. if possible nak cari kain yang lembut untuk veil ni sebab tak nak veil tu nampak keras kejung dalam gambar.

cara pakai veil

aku berkenan dengan gaya ini, dimana veil tu jatuh belakang badan. kalau veil tu kedepan, akan menampakkan badan aku nampak lebih besar. uuuu >.<

pic credits to qberphotography

warna veil

ni yang aku tengah pening. tak retilah nak matching. hmm. warna tudung aku dah sama dengan warna baju, so i guess warna veil satu tona dengan kain lining? errr gamble je lah.

0 comment(s):

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei