Jan 29, 2011

fake lashes

masa pergi kl baru-baru ni, aku sempat lah curi-curi masa pergi watson, sebab nak merembat fake lashes dengan adhesive glue. aku pernah beli yang empat ringgit satu set tapi gam dia sangat hampeh, tak lekat pun. this time beli yang elok sikit, yang jenama dolly apa entah. so tadi aku trykan lah kat adik aku sambil-sambil menconteng muka dia. mekap aku tak luak sebulan dua ni sebab duk rumah je kan. adik-adik lah jadi mangsa kena conteng dengan aku :p

for me, glue yang aku beli ni memang best. melekat elok dan senang nak tanggalkan. btw aku baru tahu bahawasanya nak pakai fake lashes ni agak susah kalau tak biasa :p

IMG_9837
hajar cakap, lepas pakai fake lashes ni
rasa macam teduh je. haha
lepas dah tangkap gambar hajar, ada budak jeles nak mekap juga. adeii budak kecik ini. tak nak hampakan dia, aku tepek la sikit-sikit.

IMG_9858
sesiapa yang dah lama tak tengok aleeya. here she is.
semenjak sekolah ni dah macam anak dara dah

0 comment(s):

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei