Mar 7, 2011

akulah op, akulah mua

ok, title tak boleh blah, sangat gila kuasa. 

sepupu aku kak ila nikah hari jumaat lepas. umi aku ada dua beradik sahaja, jadi sepupu aku memang tak ramai. kalau nak mintak tolong apa-apa, memang antara kami sajalah. disebabkan majlis akad nikahnya seminggu sebelum reception, so dia tak hire op dan mua. jadi, aku telah dipertanggungjawabkan untuk kedua-dua tugas tu. nervous jugaklah sebab aku bukan mahir pun. kalau aku salah buat mesti dia ingat sampai bila-bila kan. tapi alhamdulillah, semuanya berjalan lancar.

actually aku nak upload gambar banyak-banyak. tapi kak ila mintak aku simpan dulu gambar-gambar tu. sekeping ni saja aku boleh tunjuk.

068
the bride. sebelah tu pakcik kami

selepas majlis tu abah dan umi bawak aku pergi bukit abal nak jumpa orang canopy. masa tu dah penat gila, so aku macam tak fikir panjang, terus setuju bla bla bla. nanti ada entri lain aku cerita pasal canopy ni. lepas tu balik rumah terus pengsan sebab sangat penat!

to kak ila, selamat pengantin baru!! tak sabar nak tunggu hari reception sabtu ni. bagi aku pulak masuk gambar. hari tu tak sempat nak bergambar banyak-banyak dengan dia sobsss.

0 comment(s):

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei