Apr 17, 2011

video perkahwinan

recently aku sangat sangat suka menonton video perkahwinan especially hasil kerja videographer yang hebat-hebat. rasa macam menonton filem ok. jadi si yours truly ni pun mengada-ngada nak ada satu video juga. cuma tengah fikir sekarang ni samada nak hire videographer atau beli satu video cam dan suruh sesiapa antara saudara aku rakam dengan syarat kena praktis merakam selama sebulan sampai pandai haha. 

bukan apa aku terfikir kalau dah tak cukup bajet nak hire videographer yang memang dah sah-sah mempunyai hasil kerja yang gempak, baik tak payah. sebab nanti  akan end up dengan meng-hire videographer biasa-biasa yang tak best, so buang duit. baik aku invest beli video cam sendiri. at least video cam tu aku boleh guna berpuluh, beratus, beribu kali lagi. entahlah, tengoklah macam mana nanti. 

anyway video cam apa yang agak elok dan affordable ya? (mr.google, help!)

2 comment(s):

Kisah Tatie on April 17, 2011 at 5:07 AM said...

my suggestion, hire la videography. if tunang bolehla suh sedara but for solemnization, better hire sebab ini sekali seumur hidup ....

farah, s. on April 17, 2011 at 9:53 PM said...

yes i agree. cuma kat kelantan ni payah nk dpt videographer yang best. huhu

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei