Apr 21, 2011

korset muslimah

baju sanding aku tidak berlining, so memang harus pakai korset. tapi korset yang butik pengantin sediakan adalah jenis sleeveless. jadi bahagian lengan akan nampak sangat seksa seksi. tak sesuai lah kan untuk orang yang bertudung. kalau nak pakai inner kat dalam akan jadi dua lapis pulak. aku dahlah tak suka pakai inner cotton tu. tak selesa sangat. so aku google dan jumpa benda alah ni, namanya korset muslimah/korset lengan panjang. thanks to those people who invented this! 

picture courtesy of irtrade2u

so far, paling murah aku rasa korang boleh dapat di butik lynns kebaya pengantin (boleh ke fb beliau). harga cuma RM50 sahaja. tapi kena order dulu, dalam seminggu baru dapat stok. kalau ada tempat yang jual lebih murah, kongsi-kongsi lah okay. aku belum order lagi, maybe next week kot.

8 comment(s):

Rai on April 21, 2011 at 2:18 AM said...

tq for sharing~

Cik Belle on April 22, 2011 at 4:25 AM said...

TQ sebab share ni! =))

Anonymous said...

kat butik lynn pn dh naik hrga, rm 60 gak...smlm baru tgk rm 50...hari ni dh naik hrga

Anonymous said...

Salam,
kat aliya collection cuma RM45 je. leh tgk kat Babyinaz.blogspot.com :)

Alysha on October 23, 2011 at 12:33 AM said...

Tak ada pun kat babyinaz.com. Kat princesscut.fotopages.com ada, cuma harganya...adehh... Ada lagi online shop yang lain jual tak?

Alysha on October 23, 2011 at 12:34 AM said...

Tak ada pun kat babyinaz. Ada lagi tak online shop lain yang jual? Kat princesscut.fotopages.com ada banyak, cuma harganya tidak ku mampu..

farah, s. on October 23, 2011 at 2:13 AM said...

cube cari kat facebook. search baju pengantin ke. biasanya kalau org jual baju pengantin ada jual sekali korset :D

Unknown on June 25, 2012 at 4:18 PM said...

da siapa berminat beli baju pengantin saya da jual klu berminat email pada eqa_87@yahoo.com

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei