May 16, 2011

kedai barangan kahwin

barang dah banyak beli. hampir penuh satu bilik. tapi kerja-kerja packing, siapkan gubahan hantaran masih belum mula. aku hanya boleh balik waktu weekend, dan masa tu saja yang ada kalau nak buat apa-apa pun. masalahnya waktu weekend tu lah macam-macam kerja lain nak kena buat, macam-macam program nak kena sertai. 

sebelum ni aku janji nak cakap pasal satu lagi kedai barang kahwin kat area kota bharu kan. kedai yang aku maksudkan ialah ws handicraft. dia ada dua cawangan kalau tak silap, tapi yang aku beli murah tu kat area sebelah kb mall. mula-mula macam malas jugak nak masuk kedai tu sebab deco dia macam lawa, aku risau lah kot-kot harga pun mahal. rupanya lebih murah dari era nona ok. kalau ada member card, lagi banyak diskaun. 

ni website dia: wshandicraft

IMG_1447

oh yes, to all teachers in the world, i wish you HAPPY TEACHER'S DAY!

4 comment(s):

Hidayati Farhan on May 18, 2011 at 12:54 PM said...

ape dlm beg plastik tu farah? hehehe, mau tau gak. sbb xde idea nk bg doorgift ape

WMIWY's on May 18, 2011 at 6:14 PM said...

happy teacher's day miss farah...

Atikah Azmidi on May 18, 2011 at 6:16 PM said...

happy teacher's day miss farah

farah, s. on May 22, 2011 at 3:38 AM said...

thanks korangg

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei