May 2, 2011

shopping barang kahwin dan makan-makan

hari sabtu lepas aku pergi shopping barang kahwin sampai lebam. tapi taktau kenapa kaki aku kuat semacam, biasanya kalau seharian shopping memang aku akan rasa lenguh kaki, asal jumpa kerusi je nak duduk. that day memang aku tak berebut-rebut nak duduk pun (kecuali dalam kereta dan masa makan lah haha). sebelum start shopping, belanja family makan besar dulu.

siakap tiga rasa. sekarang aku dah start suka pada ikan!
kangkung goreng belacan
ada juga tomyam campur, cendawan goreng tepung, daging goreng, etc
paling tak boleh blah, black pepper belut. helmi la ni mengidam
budak ini makan chicken chop
lepas dah kenyang-kenyang, pergi pilih lampu
then ke kedai barang kahwin. dua flower boys kena paksa pegang bunga

abah, nadiah dan aleeya balik rumah dulu sebab abah ada kerja. then lepas shopping wedding favours, penuh gila kereta, sampai beriba bagai. penat sangat, tapi suka sebab dah banyak benda dah settle. alhamdulillah. nanti aku review satu lagi kedai barang kahwin harga murah kat kota bharu. tunggu next entri ok.

5 comment(s):

Syima Syaz on May 3, 2011 at 1:56 AM said...

yeah... me too....
rasa lega besar kan bila byk benda dah settle...
syukur...

fitria on May 3, 2011 at 1:26 PM said...

beznye brg2 dah setel ckit2 kan...penat tp berbaloi ye dak..

SUFE on May 4, 2011 at 7:34 PM said...

seronoknyaaa...

farah, s. on May 5, 2011 at 3:23 AM said...

syima: yezza

fitria: betul3 :D

sufe: hehehe

yonna on May 6, 2011 at 8:57 AM said...

hamboi aleeya.kecik2 pandai makan ciken chop dah! hehe comel!!

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei