Oct 8, 2009

rumah yang bersih jangan disangka tiada lipas

aku dah banyak kali jumpa orang yang baik kat depan, tapi kat belakang mak aih pijak gajah pun boleh mati [exaggerate gila haha]. aku pun jahat, tapi sejahat-jahat aku, aku tak berdendam sampai nak memusnahkan hidup seseorang. sejahat-jahat aku, aku tak mengumpat orang, memburukkan orang macam theres no tomorrow. damn la kan.

aku memang susah sikit nak bagi seratus peratus kepercayaan kepada orang lain. aku pernah tengok sendiri bagaimana best friend umi aku khianati umi dan buat sial dengan keluarga aku. memang tak disangka. ini buat aku fikir, sebaik mana kita dengan seseorang, harus lah simpan sikit trust tu untuk diri sendiri. jangan bagi semua.

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei