Nov 10, 2009

lelaki berkumis nipis

tadi aku tertengok video dato' siti nurhaliza dan suaminya komen pasal misai. dato' k cakap misai tu melambangkan kelelakian dan ketegasan eceh. sama dengan abah aku, beliau bermisai, memang nampak tegas. abah pernah sekali shaved misai dia. gila shock aku. yelah bertahun-tahun tengok abah dengan misai, sekali, dia pergi shaved daaa. hahaha. terus aku warning abah suruh simpan balik misai dia. abah lebih hensem kalau bermisai. fiwit.

bagi aku, aku suka lelaki yang berkumis nipis dan berjanggut sejemput. errrhh, ni macam description encik a aje. muahaha. dia pernah cukur misai, atas alasan kebersihan di tempat kerja part time dia tu. bila first time aku tengok muka dia yang dah clean tu, terus aku menjerit. pelik. rasa macam tengok orang lain je. adeh.

ade sesiapa yang taste lelaki bermisai lebat? hahaha.

gambar hiasan ;p [patrick dempsey, pic: flickr]

23 comment(s):

[biru][pink] on November 11, 2009 at 12:50 AM said...

kalau kumis nipis dan hot macam patrick minat la

hehehhe
tapi actually tak minat sgt orang kumis2 nih.
tapi tak kesah sangat pun
hehehhehe.
boleh je kalau de kumis2

-baldipink-

farah, s. on November 11, 2009 at 1:06 AM said...

hehehe. mau yg hot mcm patrick eh :p

Noha said...

Patrick adalah sangat hensem.haha.*melting*

moment on November 11, 2009 at 2:14 AM said...

aku mo yg sebijik mcm dlm pic tu... hehe

Nadia on November 11, 2009 at 2:27 AM said...

nadia tengok part tu, dalam rancangan nona kalau tak silap. lawak je dengar komen girl kata orang bermisai ni romantik terus kitorang adik beradik usik emak n ayah "Mak, ayah romantik ke mak?" ekekekee...Ayah nadia tersenyum-senyum je tyme tu.ahaha

nadia tak kisah tapi kadang2 nadia suka gak tgk yang berkumis nipis n berjanggut sejemput. Nampak 'kelelakian' sikit. muahahaha

Anonymous said...

keje aku tk blh simpan... kena shaved

huhuhu

farah, s. on November 11, 2009 at 1:39 PM said...

noha: ehehehehe :D

moment: hahaha

nadia: ayah nadia bermisai jgk eh. hihi. farah pun taktau romantik ke tak. rsnye yg bermisai ke, tak bermisai ke, kalau romantik, romantik jugak. haha

fattchinchoy: eheh. yelah kan

cheryna zamrinor on November 11, 2009 at 2:32 PM said...

me suka lelaki yang bergoatie seperti kambing!

tapi itu tak bermakna saya suka seekor kambing ye. saya sukakan janggut seperti robert pires;)

pRincESs_N on November 11, 2009 at 2:48 PM said...

suke jgak...sweet kn kumis nipis...N x suke org manyakk bulu..kuikuikui..

~ mizzAmy ~ on November 11, 2009 at 2:49 PM said...

akak tak berapa suka lelaki bermisai. tapi ayah akak bermisai lah. hehehe...

Anonymous said...

adik aku de simpan kumis & janggut sejemput. tp bila dia tiba² membotakkan atas bibir & dagu dia....aku trus gelak & cakap...
"macam orang miang jekk rupa kamu nih"

hahahhahah

farah, s. on November 11, 2009 at 4:52 PM said...

cheryna: ohhh sebab tu nick nama cheryna pires eh. ;D

princess N: hahahaha :D :D

mizzamy: mane tau jodoh akak ngan org bermisai :)

farafara: macam org miang? hahahaha. tbb

Abam Kie on November 11, 2009 at 5:52 PM said...

Salam ziarah. Blog anda sgt menarik. Jemputlah dtg ke blog saya pula. Jom kita saling jadi follower? Nak tak? Thanks.

cikgu zuki

zukidin.blogspot.com

farah, s. on November 11, 2009 at 6:30 PM said...

insyaallah

IamYonna on November 11, 2009 at 6:36 PM said...

perghh hot gila lelaki di dlm gambar itu. rasa nak peluk tanak lepas. (overrr!)

yonna pun suke sejemput tu je :p kang nnt berjemput2 aku peluk dia hahahha. crap!

tp ada je yang suka misai tebal kan? T__T yonna kalau, pokel tebal nak la. haha dasar materialistik

farah, s. on November 11, 2009 at 6:46 PM said...

terkejut baca komen yonna. hahaha

peluk taknak lepas? :p hihihihi

kalau dpt yg misai tebal dan poket tebal, kire bonus la. hahaha

Yana Ismail on November 11, 2009 at 6:54 PM said...

hiks suka yg nipis2 je..ahahah..JK nipis je..kiki tkleh bayang kalau dia cm dato K..kah kah :P

farah, s. on November 11, 2009 at 7:07 PM said...

mana tau bile dh ade anak nnt, jk nk simpan misai tebal. baru nampak garang. haha :p

fndrocka on November 11, 2009 at 8:40 PM said...

yang penting kebersihan..selagi tak rimas mata memandang.jangan macam captain jack sparrow sudey

farah, s. on November 11, 2009 at 8:42 PM said...

yg mcm cptain jack sparrow pun ramai org minat. haha ;p

nabilah on November 11, 2009 at 9:03 PM said...

patrick hensem !
;p

Anonymous said...

Patrick dempsey ... *melting* Mula suka dia sejak tgk cite enchanted =D

Nampaknya aliff baaaaaanyak memenuhi citarasa Farrah, hehe ^-^

farah, s. on November 12, 2009 at 12:34 AM said...

nabilah hana: hehe :p

diya: oh. dia ade berlakon dlm cite enchanted eh? patutlah macam familiar je. haha.

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei