Mar 26, 2010

gambar-gambar

dah lama tak transfer gambar dari handphone ke laptop. sebabnya usb cable aku hilang. dah usha kat lowyat hari tu. harganya seketul dalam RM35. kalau sepuluh ringgit aku dah beli dah. nasib baik cik ainul ada handphone baru, nokia jugak. so pinjam dia punya cable. thank you babe. geledah folder pictures rupanya banyak gila gambar. ada gambar tu aku taktau pun kewujudannya. gambar bawah ni adalah dipilih secara random.

helmi's artwork. dia pun layan you are beautiful ok :p


off task waktu kursus kahwin hari tu. so main snap-snap


aku order kiwi juice aku dapat kiwi puree. errrk


seorang budak yang tengah bahagia sebab kakaknya telah belikan pensel warna. dia ni pandai je, dia nak pensel warna yang di design untuk budak-budak kidal [sebab dia memang kidal]. bila tanya, mana adik tau? dia cakap kat tv ada tunjuk. ceh, pengaruh iklan. haha

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei